АРНАЙЫ ЖОБАЛАР
Арнайы жобалардың мақсаты — оқырман назарын аударатын тақырып пен тәсілді анықтау және таңдау.
Арнайы жобалар дегеніміз — стандартты жарнама шеңберінен шығатын жобалардың барлығы арнайы жобалар болып саналады. Ол бір тақырыпқа арналған тест, ойын, бір парақтағы лендинг немесе мақалалар топтамасы болуы мүмкін.

NUR.KZ-тегі арнайы жобалардың артықшылығы
  • Қолданушылар жарнама кампаниясы аяқталса да, материалдарды оқи алады. Адамдар осыған ұқсас сұранымдарды жазғанда, жобалар іздеу жүйесінен әркез табылып, ұсынылып отырады.
  • Редакция мұндай материалдарды редакциялық контентпен жұмыс жасағандай жүзеге асырады: ақпарат жинайды, жазады, оқырмандар мүддесін ескере отырып редакциялайды.
  • Жобалардағы пайдалы контент оқырмандарға редакция мен брендке олардың мүддесі маңызды екенін аңғартады.
КОММЕРЦИЯЛЫҚ ҰСЫНЫСТЫ ҚАЛАЙ АЛСА БОЛАДЫ

Сіз NUR.KZ-тегі немесе жарнама агенттігіндегі өз менеджеріңізге хабарласуға немесе брифті өз еркіңізше толтырсаңыз болады.

КОММЕРЦИЯЛЫҚ ҰСЫНЫС НЕДЕН ТҰРАДЫ
1
Идея
Арнайы жобалар бөлімі командасы бір немесе бірнеше идея ұсынады.
2
Жобаны жүзеге асыру
Жоба механикасы, құрылымы және жүзеге асырудың өзге де детальдары.
3
Ілгерілету құралдары
Барлық құралдардың сипаттамасы: олардың орналастырылуы, көрсетілім көрсеткіші, мерзімі.
4
KPI
Біз тек талдап қана қоймай, жобаның оқытылым мөлшеріне де кепілдік бере аламыз.
КОММЕРЦИЯЛЫҚ ҰСЫНЫСТАРДЫҢ МЫСАЛДАРЫ