Арнайы жобалардың мақсаты — оқырман назарын аударатын тақырып пен тәсілді анықтау және таңдау.
Арнайы жобалар дегеніміз — стандартты жарнама шеңберінен шығатын жобалардың барлығы арнайы жобалар болып саналады. Ол бір тақырыпқа арналған тест, ойын, бір парақтағы лендинг немесе мақалалар топтамасы болуы мүмкін.
Қолданушылар жарнама кампаниясы аяқталса да, материалдарды оқи алады. Адамдар осыған ұқсас сұранымдарды жазғанда, жобалар іздеу жүйесінен әркез табылып, ұсынылып отырады.
Редакция мұндай материалдарды редакциялық контентпен жұмыс жасағандай жүзеге асырады: ақпарат жинайды, жазады, оқырмандар мүддесін ескере отырып редакциялайды.
Жобалардағы пайдалы контент оқырмандарға редакция мен брендке олардың мүддесі маңызды екенін аңғартады.
КОММЕРЦИЯЛЫҚ ҰСЫНЫСТЫ ҚАЛАЙ АЛСА БОЛАДЫ
Сіз NUR.KZ-тегі немесе жарнама агенттігіндегі өз менеджеріңізге хабарласуға немесе брифті өз еркіңізше толтырсаңыз болады.
Брифті толтырыңыз
КОММЕРЦИЯЛЫҚ ҰСЫНЫС НЕДЕН ТҰРАДЫ
1
Идея
Арнайы жобалар бөлімі командасы бір немесе бірнеше идея ұсынады.
2
Жобаны жүзеге асыру
Жоба механикасы, құрылымы және жүзеге асырудың өзге де детальдары.
3
Ілгерілету құралдары
Барлық құралдардың сипаттамасы: олардың орналастырылуы, көрсетілім көрсеткіші, мерзімі.
4
KPI
Біз тек талдап қана қоймай, жобаның оқытылым мөлшеріне де кепілдік бере аламыз.