Instagram:1. Жазба: 2000 белгіден аспайтын мәтін + өлшемі шаршы түріндегі сапалы сурет (1080*1080 px). Суретте мәтін саны минималды болуы қажет.
2. Stories:
а) Сапалы сурет 1080*1920 px;
б) 60 секундқа дейінгі вертикалды видео (9:16), mp4 форматындағы файл, максималды салмағы 150 Мб.
3. Reels-видеолар:
- Ұзақтығы 15 секундтан 90 секундқа дейінгі дайын видео.
- Тұнықтығы: көлденеңнен 1080 px және тігінен 1920 px, 9:16 форматта.
- MP4 (болғаны жөн) немесе MOV форматында, салмағы - 250 Мб дейін.
- Аудиожолақ тек әлеуметтік желідегі қордан алынады. Бейнероликке музыканы алдын ала таңдап, автор мен трек тауып, сондай-ақ нешінші секундтан бастап қолдану керектігін хабарлау қажет.
- Кез келген фото-/видео- материал авторлық немесе ашық стоктардан алынуы керек. Клиенттер дереккөзді көрсетуге тиісті.
4. Тікелей эфир:
- Максималды уақыты - 59 минут.
- Күнін, уақытын, эфир тақырыбын, клиент парақшасының сілтемесін, сұхбатқа арналған сұрақтарды, stories-ке салынатын аңдатпа үшін спикердің суреті мен деректерін алдын ала жіберу керек.
- Эфир тек бірлескен болуы керек, NUR.KZ аккаунттарының деректері ұсынылмайды.
- Клиент аккаунтындағы дыбыс және интернет сапасына клиенттің өзі жауап береді.
- "PR құқында" белгісі мен өзге де нұсқаларды жазу міндетті.
Толығырақ →Telegram:1. Бос орындармен қоса санағанда 700-ден аспайтын таңбадан тұратын мәтін. Мәтін, сілтемелер, суреттер бөлек берілуі керек.
2. Видео өлшемі 5 Мб аспауы, mp4 файл пішімінде болуы керек.
3. Пост арнаға бекітілмейді.
4. «PR құқығында» немесе «Жарнама/серіктестік материалы» белгісі қажет.
5. Басқа арналардан репост жасау мүмкін емес.
ВКонтакте + Facebook:1. Бос орындармен қоса санағанда максимум 500 таңбадан тұратын мәтін. Мәтін, сілтемелер, суреттер бөлек берілуі керек.
2. Жазбалар бекітілмейді. Жазба пікірлері өшірілмейді.
3. Жарнамаланатын тақырыптарға шектеулер бар. Мәлімет алу үшін менеджерден сұраңыз.
TikTok:1. 15 секундтан 1 минутқа дейін созылатын дайын видео.
2. Көлемі: 1080x1920 px, 16:9 пішімі.
3. Файл пішімі mp4 немесе MOV, өлшемі 250 Мб дейін.
4. Музыка алдын ала модерациядан өтеді немесе әлеуметтік желі кітапханасынан таңдалады.
5. Жариялау кезінде оң жақтағы #prқұқығында хэштегін пайдалану керек.