PR-МАТЕРИАЛДАРҒА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
PR-МАТЕРИАЛДАРДЫ ОРНАЛАСТЫРУДЫҢ ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕРІ
1. Мақаланың тақырыбы, лиді және мәтіні NUR.KZ жаңалықтар стиліне сәйкес келуі керек.
2. NUR.KZ редакциясы мақаланың тақырыбына, лидіне немесе мәтініне қалауы бойынша түзетулер енгізуге құқылы.
3. NUR.KZ редакциясы материалды себебін түсіндірместен орналастырудан бас тартуға құқылы.
4. Ақылы негізде орналастырылған барлық материал міндетті түрде «Жарнама құқығында»/PR құқығында» белгісімен жарияланады.
5. Белгісі жоқ мақалаларды орналастыру NUR.KZ редакциясымен алдын ала келіскеннен кейін орналастырылады.
6. Жарнамалық мақалалар оның жарияланатын күнін алдын ала бекіту шартымен орналастырылады.
7.1. NUR.KZ жаңалықтар лентасындағы мақала хабарландыруының орны бекітіледі:
  • «TOP жаңалықтар» - 4 немесе 5 орын;
  • «Қазақстан және әлем жаңалықтары» - 5, 6 немесе 7 орын;
  • Айдарда – 4 немесе 5 орын.
7.2. «Баспасөз хабарламаларында» жарияланған мақала сайттың басты бетінде бекітілмей жарияланады.
8. Мақала басты бетте тәулік бойы тұрады, яғни таңғы сағат 09:00-ден келесі күнгі сағат 09:00-ге дейін көрінеді.
9. Орналастыру уақыты аяқталғаннан кейін жарнамалық мақала редакцияның қалауы бойынша таңдалған айдардың («Қазақстан және әлем жаңалықтары», «ТОП жаңалықтар» және «Баспасөз релиздері» айдар болып саналмайды) мұрағатына жіберіледі немесе өшіріледі.
10. Редакцияның қалауы бойынша іздеу жүйелерінде беттің индекстелуі өшірілуі мүмкін.
11. Жарнама беруші ұсынылған материалдарға авторлық құқықтың сақталуына жауапты болады.
Материалдар уақытылы ұсынылмаған жағдайда өтіп кеткен уақыт өтелмейді.
PR материалдарымен жұмыс істеу ережелері
1. Материалды жарияламас бұрын клиентке мақаланың алдын ала нұсқасы - сілтеме (превью) ұсынылады.
Тақырып, мәтін, суреттердің орналасуы, материалдағы сілтемелер және т.б. келісіледі.
2. Жарияланғаннан кейін мақаланың бастапқы мағынасын бұзбай, мәтінді фрагментті түзету, суреттердің орнын реттеу немесе ауыстыру түрінде бір рет өзгерту енгізуге болады.
3. Жарияланғаннан кейін мақаланың атауын өзгерту мүмкін емес.
Мақала форматында орналастырылатын материалдарға қойылатын талаптар
1. Мәтіннің көлемі (тақырыпсыз және лидсіз) келесідей болуы керек:
- бос орынсыз кемінде 1000 таңба болуы;
- бос орындарды қосқанда 4000 таңбадан аспауы керек.
2. Мақала тақырыбы NUR.KZ форматына сәйкес болуы керек (7-8 сөзден аспауы керек) немесе NUR.KZ редакциясы түзетеді.
3. Материалдың мәтіні мақала жазылатын тілдің емле және тыныс белгілерінің ережелеріне сәйкес болуы керек.
4. Материалда 1-ден 5-ке дейінгі фотосуреттер болуы мүмкін.
5. Басты сурет пішімінің арақатынасы 16:9 болуы керек. Басқа пішіммен берілсе, сурет автоматты түрде қажетті пішіммен қиылады.
6. Материалда Youtube-қа алдын ала жүктелген бір бейне болуы мүмкін.
7. Мақаланың мағынасына қажет болса, бөгде ресурстарға 1-3 мәтіндік сілтемелерді пайдалануға рұқсат етіледі.
8. PR белгісі бар мақалаларға пікір қалдыру функциясын мақала жарияланғанға дейін алдын ала келісім бойынша өшіруге болады. PR белгісі жоқ мақалаларда пікірлерді өшіру мүмкін емес.

Фотоға қойылатын талаптар:
- Ені 1200 пиксель және биіктігі 800 пиксель болатын көлденең бағытталған сурет. Талап етілетін пішім арақатынасы 16:9.
- Фото форматы - JPEG немесе PNG; максималды салмағы - 2 Мб дейін.
- Фотосурет түрлі-түсті болуы керек. Ақ- / қара және бір түсті реңктердегі суреттер қабылданбайды.
- Фотосуреттер бөлек файлдар ретінде беріледі (суреттерді Word құжатына енгізбеңіз, т.б.).
- Мәтінде фотосуреттің орналасқан жерін көрсету керек.
- Фотофайлдың атауы мақаладағы орынның реттік нөміріне сәйкес келуі керек.
- Фотосуретте балалар болса, жариялау үшін ата-анасының немесе қамқоршысының жазбаша келісімі қажет.
Фоторепортаж форматында орналастыруға арналған материалдарға қойылатын талаптар
Мақалаға қойылатын талаптар фоторепортаж форматындағы материалға да қолданылады. Одан бөлек:
1. Фотосуреттер саны 8-16 болуы және олар материалдағы реті бойынша нөмірленуі керек .
2. Әрбір фотосурет 1-3 сөйлемнен тұратын мәтіндік сипаттамамен бірге берілуі керек.
Материалдарды әлеуметтік желілерде орналастыру үшін қойылатын талаптар
Instagram:
1. Хабарлама мәтіні 2000 таңбадан аспауы керек және жоғары сапалы шаршы өлшемді сурет (1080*1080 пиксель) қажет. Сурет бетінде мәтін мейлінше аз болуы керек.
2. Stories:
а) жоғары сапалы 1080*1920 px кескін;
б) тігінен түсірілген видео (9:16), ұзақтығы 60 секундқа дейін болуы керек, файл пішімі mp4, видео өлшемі 150 Мб дейін.
3. IGTV үшін видео:
- Файл пішімі - mp4.
- Тігінен түсірілген видеолар пішімі 9:16 және көлденең түсірілген видеолар үшін 16:9 (шаршы видеолар тік немесе альбомдық ойнатқышта қиылады).
- Видеоның қысқалығы - 1,5 минут, ең ұзағы - 5 минут.
- Видео өлшемі - 150 Мб дейін.
4. Тікелей эфир:
- Максималды уақыт 59 минут.
- Стористе хабарландыру үшін эфир күнін, уақытын, тақырыбын, клиенттің парақшасына сілтемені, сұхбат сұрақтарын, фотосуреттерді және спикер деректерін алдын ала жіберу қажет.
- Эфирді тек бірлесіп өткізуге болады, NUR.KZ аккаунттары арқылы кіруге рұқсат етілмейді.
- Клиент аккаунтындағы интернеттің дыбыс сапасы мен тұрақтылығы үшін клиенттің өзі жауапты.
5. Жарнамаланатын тақырыптарға шектеу бар. Қосымша мәлімет алу үшін менеджерге хабарласыңыз.

Telegram:
1. Бос орындармен қоса санағанда 500-ден аспайтын таңбадан тұратын мәтін. Мәтін, сілтемелер, суреттер бөлек берілуі керек.
2. Видео өлшемі 5 Мб аспауы, mp4 файл пішімінде болуы керек.
3. Пост арнаға бекітілмейді.
4. «PR құқығында» немесе «Жарнама/серіктестік материалы» белгісі қажет.
5. Басқа арналардан репост жасау мүмкін емес.

ВКонтакте + Facebook:
1. Бос орындармен қоса санағанда максимум 500 таңбадан тұратын мәтін. Мәтін, сілтемелер, суреттер бөлек берілуі керек.
2. Жазбалар бекітілмейді. Жазба пікірлері өшірілмейді.
3. Жарнамаланатын тақырыптарға шектеулер бар. Мәлімет алу үшін менеджерден сұраңыз.

TikTok:
1. 15 секундтан 1 минутқа дейін созылатын дайын видео.
2. Көлемі: 1080x1920 px, 16:9 пішімі.
3. Файл пішімі mp4 немесе MOV, өлшемі 250 Мб дейін.
4. Музыка алдын ала модерациядан өтеді немесе әлеуметтік желі кітапханасынан таңдалады.
5. Жариялау кезінде оң жақтағы #prқұқығында хэштегін пайдалану керек.
БАННЕРЛІК ЖАРНАМАҒА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
Негізгі шарттар
1. Баннердің мазмұны Қазақстан Республикасының қолданыстағы жарнамаға қатысты заңнамасының талаптарына сәйкес келуге, оларға қайшы келмеуге тиіс.
2. Ашық фонды баннерде сұр немесе қара түсті 1 px қалыңдықта жиек болуы керек.
3. Баннердегі анимацияның ұзақтығы 25 секундтан аспауы керек.
4. Жарнамалық материалды орналастыруға дейін 1 (бір) жұмыс күнінен кешіктірмей ұсыну қажет. Материал одан кешірек ұсынылған жағдайда орналастыруды бастау 1 (бір) жұмыс күніне дейінгі мерзімге кейінге қалдырылуы мүмкін.

Тыйым салынады:
1. Ағымдағы немесе жаңа браузерде кез келген мекенжайды өздігінен ашатын скриптерді пайдалану.
2. Баннерде кез келген дыбыс эффектісін пайдалану.
3. Төмендегідей жағдайлар:
- жиі және қарқынды жыпылықтайтын анимация/көзді тітіркендіретін элементтер;
- ОС интерфейсінің элементтерімен. «Жабу» түймесі міндетті түрде болатын rich-media баннерлерінен басқа баннерлерге;
- баннер элементтері қолданушыға сайт интерфейсінің түймелері сияқты әсер қалдырмауы керек.
HTML5 баннерлеріне қойылатын талаптар
HTML5 файлдарының ZIP мұрағатын жасаған кезде сілтемеде көрсетілген талаптарды орындаңыз.

Floor-ad және 240*400 (статикада екінші) пішімдері үшін сілтемеде көрсетілген талаптарды орындаңыз.

Тыйым салынады:
1. HTML5 кодына flash-элементтер немесе flash-баннер енгізу
2. Қалқымалы жақтаулар (<iframe> тегі) енгізу.
3. Кодта қорғалмаған HTTP протоколы бойынша сілтемелерді пайдалану. Тек HTTPS пайдалану керек.
Баннерлердегі видео
1. Видеоматериалды баннерге жүктеп салу https протоколы арқылы басқа серверден (клиент серверінен немесе үшінші тараптан) жүзеге асырылуы тиіс.
2. Баннерде видеоның басынан соңына дейн «ойнату/тоқтату» және «дыбыспен/дыбыссыз» жұмыс түймелері болуы керек.
3. Видео мен дыбыс қолданушы «ойнату» түймесін басқаннан кейін ғана ойнатылуы керек.
Сайтпен жеке келісім бойынша автоматты түрде жүктелетін видеосы бар баннерлер орналастыруға рұқсат етіледі, бұл ретте дыбыс бастапқыда өшіріліп тұруы керек.
4. Видеоны ойнату циклі кезінде екінші және одан кейінгі циклдар браузер кэшінен жүктелуі керек.
5. Видео келесі параметрлерге сай болуы керек:
- ұзақтығы 30 секундтан аспайтын;
- файлдың максималды өлшемі - 3 Мб;
- MP4 пішімі (MPEG-4): видео кодектері - H.264, аудио кодектері - AAC.

Сайттың мобильді нұсқасы мен қосымшасында орналастыруға арналған видеобаннерлер қабылданбайды.
Сілтемеге қойылатын талаптар
1. Берілген сілтемелер жұмыс істеп тұрған беттерге жол сілтеуі керек.
2. Баннерге тікелей сілтеме қоюға рұқсат етілмейді. Сілтеме бөлек берілуі керек.
3. Егер UTM белгілері бар сілтеме ұсынылса, метрика параметрлерінің мәндері орналастыруға жоспарлап отырған сайт атауы мен жарнама пішіміне сәйкес болуы керек.
4. UTM тегтерін жасауға арналған қызметтер мына сілтемелерде қолжетімді:
https://tilda.cc/ru/utm/
http://myutm.ru/
https://utmurl.ru/
БАННЕР ПIШIМДЕРI
Стандартты баннерлер
1. Геометриялық өлшем мынаған тең болуы керек:
728x200 / 240x400 / 240x600 / 300x250 px.
2. Баннер графикалық файл түрінде (*.gif, *.png, *.jpeg) немесе HTML5 форматында жасалуы мүмкін.
3. Сайттың мобильді нұсқасында орналастыру үшін GIF/JPEG/ PNG/HTML5 форматында қосымша 300x250 px баннер ұсыну қажет.
4. Графикалық файлдардың максималды өлшемі 100 Кб, HTML5 үшін - 150 Кб.
Стандартты емес баннерлер
Floor Ad (desktop)
1. Геометриялық өлшемі 728x90 / 728x200 px болуы керек.
2. Баннер графикалық файл түрінде (*.gif, *.png, *.jpeg) немесе HTML5 форматында жасалуы мүмкін.

Interscroller
1. Геометриялық өлшемі – 300х500 px. Файлдың максималды өлшемі - 150 Кб.
2. Баннер графикалық файл түрінде жасалуы мүмкін (*.gif, *.png, *.jpeg).
3. Ерекше етіп жасауда сурет экранның биіктігіне сәйкес келуі керек екенін есте сақтаңыз. Сондықтан кіші жазулардан немесе көлемді мәтіннен аулақ болған дұрыс. Сондай-ақ, мүмкін болса, жарнамаланатын өнімді суреттің ортасына қойыңыз.

Profit Button
1. Креатив графикалық файл (*.gif,*.png) түрінде жасалуы мүмкін.
2. Нақты өлшем 150x150 px болуы керек.
3. Креатив салмағы 100 Кб дейін.
4. Кретивте мәтін болса, қарапайым фон қажет. Мәтін оқылатын болуы керек.

Fullscreen
1. Десктоп үшін геометриялық өлшем - 800x600 px, ұялы телефон үшін - 320x480 px.
2. Баннер графикалық файл түрінде жасалуы мүмкін (*.gif, *.png, *.jpeg).
3. Креатив салмағы 150 Кб дейін.

Нативті формат
ТГБ (mobile)
1. Тақырыбы 60 таңбадан аспауы керек
2. Тақырыпта міндетті түрде етістік болуы керек (тақырып редакция тексеруінен өтеді).
3. *.jpeg пішіміндегі 97x55 px кескін. Компания логотипінсіз және мәтінсіз болғаны жөн.
4. Креативті әр 3 күн сайын өзгертіп отыру керек. Жақсы нәтиже алу үшін біз күн сайын ауыстырып отыруды ұсынамыз.
Видео жарнама
Scroll-roll
1. Видео файлдар (*.flv, *.mp4, *.ogv, *.webm, VAST 2.0) – 100 Мб дейін.
2. Пішіні кемінде 720p.
3. Ұзақтығы 20 секундқа дейін, 15 секундқа дейін болғаны жөн.
4. Файл атауларында тек сандар немесе ағылшын алфавитінің әріптері, астыңғы сызық болуы керек.
Брендтеу (desktop)
Брендтеу келесі өлшемдегі 3 кескіннен тұрады:
1. Жоғарғы баннер - 1920x120 px.
2. Сол жақ баннер - 384x960 px.
3. Оң жақ баннер - 384x960 px.

Баннер PNG немесе JPEG пішімінде болуы мүмкін.
Суреттердің жалпы салмағы 300 кб аспауы керек.

Сол және оң жақ баннерлер жоғарғы баннердің астына орналастырылады. Бұл үш баннердің бір кескінді құрап, үстіңгі және екі астыңғы баннерлер арасында түйіскен жерлерінің көрінбегені жөн, бұл дұрыс кесілмегеннің немесе сызықты емес градиентті пайдалану салдарынан болуы мүмкін.

Баннерлерде қауіпсіз аймақ қарастырылған, яғни онда әрқашан көрінетін жазулар, түймелер және кескіндер орналасады. Қауіпсіз аймақтан тыс аумақтар графикамен толтырылуы керек, бірақ қолданушы мониторының өлшеміне байланысты олар кейде көрінбеуі мүмкін.

Жоғарғы баннер үшін қауіпсіз аймақ 1152x120 px, оң және сол баннерлер үшін - 100x500 px (сайт контентімен іргелес).

Сондай-ақ, сайтты төмен айналдыру кезінде оның мазмұны бар блок жоғарғы баннермен қабаттасатынын және бүйір жиектері бекітілгенін ескеру қажет.
Брендтеу (mobile)
Брендтеу бір суреттен, яғни, өлшемі 1024x96 px болатын «шапкадан» тұрады.
Қауіпсіз аймақ 320x96 px.
Баннер PNG немесе JPEG пішімінде болуы мүмкін.
Кескіннің салмағы 100 кб аспауы керек.