Instagram:
1. Хабарлама мәтіні 2000 таңбадан аспауы керек және жоғары сапалы шаршы өлшемді сурет (1080*1080 пиксель) қажет. Сурет бетінде мәтін мейлінше аз болуы керек.
2. Stories:
а) жоғары сапалы 1080*1920 px кескін;
б) тігінен түсірілген видео (9:16), ұзақтығы 60 секундқа дейін болуы керек, файл пішімі mp4, видео өлшемі 150 Мб дейін.
3. IGTV үшін видео:
- Файл пішімі - mp4.
- Тігінен түсірілген видеолар пішімі 9:16 және көлденең түсірілген видеолар үшін 16:9 (шаршы видеолар тік немесе альбомдық ойнатқышта қиылады).
- Видеоның қысқалығы - 1,5 минут, ең ұзағы - 5 минут.
- Видео өлшемі - 150 Мб дейін.
4. Тікелей эфир:
- Максималды уақыт 59 минут.
- Стористе хабарландыру үшін эфир күнін, уақытын, тақырыбын, клиенттің парақшасына сілтемені, сұхбат сұрақтарын, фотосуреттерді және спикер деректерін алдын ала жіберу қажет.
- Эфирді тек бірлесіп өткізуге болады, NUR.KZ аккаунттары арқылы кіруге рұқсат етілмейді.
- Клиент аккаунтындағы интернеттің дыбыс сапасы мен тұрақтылығы үшін клиенттің өзі жауапты.
Telegram:
1. Бос орындармен қоса санағанда 700-ден аспайтын таңбадан тұратын мәтін. Мәтін, сілтемелер, суреттер бөлек берілуі керек.
2. Видео өлшемі 5 Мб аспауы, mp4 файл пішімінде болуы керек.
3. Пост арнаға бекітілмейді.
4. «PR құқығында» немесе «Жарнама/серіктестік материалы» белгісі қажет.
5. Басқа арналардан репост жасау мүмкін емес.
ВКонтакте + Facebook:
1. Бос орындармен қоса санағанда максимум 500 таңбадан тұратын мәтін. Мәтін, сілтемелер, суреттер бөлек берілуі керек.
2. Жазбалар бекітілмейді. Жазба пікірлері өшірілмейді.
3. Жарнамаланатын тақырыптарға шектеулер бар. Мәлімет алу үшін менеджерден сұраңыз.
TikTok:
1. 15 секундтан 1 минутқа дейін созылатын дайын видео.
2. Көлемі: 1080x1920 px, 16:9 пішімі.
3. Файл пішімі mp4 немесе MOV, өлшемі 250 Мб дейін.
4. Музыка алдын ала модерациядан өтеді немесе әлеуметтік желі кітапханасынан таңдалады.
5. Жариялау кезінде оң жақтағы #prқұқығында хэштегін пайдалану керек.